Komforto zona - gerai ar blogai?

03/22/2017

Jau ne pirmi metai sklando tema - komforto zona. Turbūt ne vienam iš jūsų teko skaityti ar girdėti, o gal net ir praktikuoti išėjimą iš komforto zonos. Vis tik, kas tai yra komforto zona? Galima rasti teorijų, jog tai yra psichologinė būsena, kuomet žmogus jaučiasi saugus ir nepatiria streso. Tuomet kyla klausimas, o kam eiti iš tos komforto zonos? Ir apskritai į kurią pusę reikėtų patraukti iš jos išėjus?

Pamąstykime kartu. Tarkime, aš dirbu man nelabai patinkantį darbą, turiu šeimą, kurioje gana dažnai vyksta nesutarimai ir nesusikalbėjimas, bet taip tęsiasi jau ne vienerius metus. Iš darbo eiti nesinori, nes atlyginimas geras ir aš puikiai susitvarkau su man pavestais darbais. Su antra puse skirtis taip pat net minčių nėra. Aš tiesiog prisitaikiau ir gyvenu.

Taip būna ir su kūnu, kai tarkime, pakrypsta stuburas, o visi organai prisitaiko. Retkarčiais paskauda, bet pasimankštinu ir gerai.

Kad būtų dar vaizdingiau ir sodriau, pasakysiu taip - sėdžiu dideliame karvės "š" ir man gerai, nes minkšta, šilta, prie kvapo pripratau bei neketinu eiti kažkur į nežinią. Juk man ir taip gerai. Nes aš taip save įtikinau.

Štai tokioje komforto zonoje sėdėti nenorėtų niekas, bet ar tikrai nesėdime?

Dabar pakalbėkime ape visiškai priešingą komforto zoną. Aš turiu laimingą šeimą, su antra puse sutariu puikiai, auginu vaikus, mano darbas yra ne darbas, o mylima veikla ir aš taip gyvenu jau ne vienerius metus.

Ar norėtumėte ir rekomenduotumėte išeiti iš tokios komforto zonos? Spėju, kad ne...

Todėl pirmiausia reikėtų būti atviram su pačiu savimi ir nebijoti prisipažinti, kad vat šioje srityje man negerai ir aš nieko nedarau, kad taisyčiau padėtį. Nesvarbu kas tai būtų - darbas, santykiai su žmonėmis ar pačiu savimi, sveikata, laisvalaikis. Jei sunku sau prisipažinti - paklauskite artimiausių jus mylinčių žmonių, jie tikrai jums pasakys (žinoma, jei nebijos įžeisti ar supykdyti).

Jeigu esate beveik viskuo patenkintas savo gyvenime ir praktiškai nieko nekeistumėt, pamirškit apie vaikščiojančius iš komforto zonos, kasdien padėkokite už tai ką savo gyvenime turite geriausio ir džiaukitės galėdamas savo laime dalintis su kitais. Jūs ir taip kasdien augate, bręstate ir mokotės.

O jeigu kažko labai norite, bet nedrįstate - paieškokite įkvėpimo bei motyvacijos. Jei svajonės išsipildymas bus naudingas jums ir aplinkiniams - visata būtinai tuo pasirūpins!

© 2022 Tobulėjimo tinklaraštis
Powered by Webnode
Create your website for free! This website was made with Webnode. Create your own for free today! Get started